صادرات ترشی سیر گل به روسیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه تو لید ترشی سیرگلانواع ترشی سیر در ایرانانواع بسته بندی ترشی سیر در ایرانتولید ترشی سیر صادراتی به روسیه
صادرات ترشی سیر گل به روسیه

ترشی سیر همانند سرکه وردا کوچک یکی از ترشی از رایج ترین و در عین حال یکی فراوان ترین ترشی های موجود در کشور است. ترشی سیر درایران در انواع مختلفی تولید میشود. مجموعه سی پرک این امکان را دارد تا با تولید ترشی سیر مخصوص برای بازارصادرات ترشی سیر قدمی موثر در این راه برداشته باشد.

تاریخچه تو لید ترشی سیرگل

تاریخچه تو لید ترشی سیرگل

در گذشته های دور انسانها به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب برای نگهداری مواد غذایی همچون سرکه عقیق کاشان دنبال روشی بودند که بتوانند مواد غذایی بخصوص محصولات گیاهی خود را برای فصول سرد سال یا برای مسافرت های طولانی ذخیره کرده و بتوانند از آن استفاده کنند. تاریخچه ترشی انداختن در ایران به زمان قوم ماد بر میگردد. ولی تولید صنعتی ترشی سیر قدمتی کمتر از 70 سال در ایران دارد. و امروزه صنایع تولیدی ترشی به بخش بزرگی از صنعت غذایی ما تبدیل شده و بخش زیادی از آن به کشورهای همسایه و کشورهای آسیای مرکزی و اروپا صادر میشود.

انواع ترشی سیر در ایران

انواع ترشی سیر در ایران

انواع ترشی سیر در ایران
  • ترشی سیر گل بوته ای
  • ترشی سیر حبه شده
  • ترشی سیر سفید یا مروارید
  • ترشی گل سیر

ترشی سیر گل بوته ای اصلی ترین ترشی تولید شده در ایران است که هم به صورت صنعتی هم بصورت خانگی تولید می شود. ترشی سیر گل در صورتی که به مدت چند سال مورد استفاده قرار نگیرد از نظر غذ ایی ارزش بسیار بالاتری خواهد داشت.

ترشی سیر هفت ساله از بهترین نمونه های ترشی سیر در ایران است که طرفداران بسیار زیادی بین ترشی خورها دارد.

انواع بسته بندی ترشی سیر در ایران

ترشی سیر در ایران عمدتا بصورت فله ای مورد استتفاده قرار میگیرد ولی بخش زیادی از ترشی سیر موجود در کشور جهت عرضه در سوپر ماکت ها و هایپر مارکت ها در بسته بندی مختلف عرضه میشود که نمونه های مختلف آن در زیر اشاره میشود

  • سیر ترشی شیشه ای
  • سیر ترشی وکیوم
  • سیر ترشی تک نفره مخصوص رستوران
  • سیر ترشی پاکتی
  • سیر ترشی بطری خانواده
  • سیر ترشی پت پلاستیکی
  • سیر ترشی دبه ای
تولید ترشی سیر صادراتی به روسیه

تولید ترشی سیر صادراتی به روسیه

بازار روسیه یکی از بزرگترین بازار های صادراتی همسایه ی ایران است که برای ورود به این بازار میبایست اطلاعات کافی از ترشی مناسب بازار روسیه داشت. از بین انواع سیر ترشی های مورد اشاره ترشی سیرگل یا همان سیر ترشی بوته ای مناسب ترین ترشی برای بازار روسیه می باشد. روش مرسوم در تولید سیر ترشی درایران تولید ترشی سیر در سرکه کاراملی به همراه مواد شیرین کننده مانند شیره انگور است که نوع ترشی به هیچ وجه مناسب بازار روسیه نیست.

ترشی سیر مناسب برای بازار روسیه صرفا با استفاده از سرکه استید اسید یا همان سرکه سفید میبایست تولید شود که باعث میشود محصول خروجی با حفظ ظاهر طبیعی سیر همراه باشد.

مجموعه سی پرک پس از فعالیت چندین ساله در حوزه صادرات ترشی شناخت کافی از بازار ترشی و خیارشور کشور روسیه پیدا کرده و علاوه بر تامین نیاز ترشی سیر این امکان را دارد تا خیارشورخاردار فله ای و سطلی مناسب برای بازار روسیه را تولید و تامین نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 2 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید