توزیع بهترین ترشی بامیه شیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره ترشی بامیهفروشگاه ترشی بامیه شیشه ای

بامیه گیاهی است معطر و بویی شبیه میخک دارد این گیاه در مناطق گرم تولید می شود از جمله در کشور های آسیا و آفریقا که رفته رفته در همه جای دنیا کشت شد و از خانواده پنیرک می باشد و بامیه گیاهی گلدار بوده. بامیه به تنهایی یا به صورت ترشی به همراه سرکه سفید 3 لیتری و مربا و یا در خورشت ها هم استفاده می کنند که خواص بسیار زیادی دارد.ترشی بامیه شیشه ای یکی از توزیع بهترین ترشی و محصول به کشور های دیگر می باشد.

توزیع بهترین ترشی بامیه شیشه ای

همه چیز درباره ترشی بامیه

همه چیز درباره ترشی بامیه خیلی از افراد از برخی محصولات و گیاهان و مواد غذایی خوششان نمی آید و با ذائقه آن ها جور نیست و بامیه هم یکی از این محصولات می باشد که افراد زیادی مثل کودکان و نوجوانان از خوردن آن فراری می کنند و از مصرف آن خوششان نمی آید چون بامیه یک محصول لجزی می باشد ‌و این هم باعث شده ک از آن فراری کنند .

وقتی اسم بامیه را میشنویم و اولین چیزی که ذهن آدم می آید خورشت بامیه و سرکه سفید فله است ولی جز خورشت چیز های دیگری هم می شود با بامیه درست کرد مثل ترشی بامیه که یکی از ترشی های خوشمزه و مقوی و پر طرفدارترین ترشی ایرانی ها است که تهیه آن هم بسیار آسان است .

برای تهیه ترشی بامیه : 1.اول باید بامیه ها را بشوییم تا آب آن ها کاملا برود . 2. بعد سیر را به بامیه اضافه کرده و در شیشه بریزید و لابه لای آن هم فلفل و میخک و سبزی اضافه کنید . 3 .و در نهایت هم نمک و سرکه اضافه کنید و در آن را محکم ببندید و در جای خشک و خنک نگه داری و نوش جان کنید .

چند موارد از خواص و فواید و مضرات بامیه :

  1. بامیه برای جلوگیری از دیابت مفید می باشد .
  2. برای درمان یبوست مؤثر است .
  3. برای کمک به دستگاه گوارش بهتر است .

مضرات بامیه :

  1. بامیه باعث سوء هاضمه می شود .
  2. برای بیماری های کلیوی مضر می باشد .

فروشگاه ترشی بامیه شیشه ای

فروشگاه ترشی بامیه شیشه ای از زمان های قدیم ترشی خواهان زیادی دارد و از سفره های ایرانی ها کم نمی شود ویکی از سالم ترین ترشی ها که برای سلامتی هم مفید است ترشی بامیه بوده که به صورت فله ای و بسته بندی شده در شیشه ها به بازار عرضه می شود .

برای خرید راحت و آسان ترشی بامیه می توان به سایت ها و فروشگاه ترشی مراجعه و آن را با قیمت های مناسب تهیه کرد. به دلیل طرفداران زیاد ترشی بامیه و خواص بی نظیر آن در کشور های دیگر هم محبوبیت داشته و این نوع ترشی به کشور های دیگر هم صادر می شود .

  • تبلیغات:
  1. لواشک ترش با سس ترش مخصوص خانگی
  2. قیمت روز عمده سیرترشی در تولیدی ها
  3. قیمت روز ترشیجات در بازار تهران
  4. طرز تهیه ترشی انبه فوری
سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 7 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید