بازار توزیع ترشی زیتون محلی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

سه روش تهیه ترشی زیتون محلی مرغوب اصلفروشنده عمده ترشی زیتون محلی 1 کیلویی

بازار توزیع ترشی زیتون محلی و ترشی گوجه درجه یک امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول، رونق زیادی دارد .درخت زیتون دیر میوه می دهد وبه مراقبت های زیادی نیاز دارد اما بعد از آن عمری طولانی دارد، چون میوه اولیه زیتون بسیار تلخ است و کسی آن را دوست ندارد، به همین خاطر باید با آب نمک و سود فرآوری شود تا قابل خوردن باشد.

بازار توزیع ترشی زیتون محلی درجه یک

سه روش تهیه ترشی زیتون محلی مرغوب اصل

سه روش تهیه ترشی زیتون محلی مرغوب اصل سه روش برای تهیه ترشی زیتون محلی و ترشی سیر هفت ساله وجود دارد که عبارتند از:

روش اول به این صورت هست که روی زیتون ها خراش هایی ایجاد کرده تا تلخی آن گرفته شود و سپس به مدت یک هفته در آب ساده قرار می دهیم و هر روز آب آن را عوض می کنیم و بعد از آن به مدت سه هفته در آب نمک غلیظ قرار می دهیم واز سنگ نمک و یا نمک یددار برای شور کردن آب می توان استفاده کرد و در اخر مجدد دو روز در آب ساده قرار داده و بعد از آن درون آب و سرکه قرار می دهیم.

_روش دوم به این صورت است که زیتون ها را به مدت ۸ساعت داخل آب و سرکه قرار می دهیم تا رنگ آن قهوه ای تیره شود، سپس به مدت ۲روز در آب ساده قرار داده و در این مدت آب آن را عوض می کنیم تا رنگ آن دیگر تغییر نکند و در اخر برای نگهداری در اب نمک ۴درصد و در ظروف شیشه ای قرار می دهیم.

_روش سوم تهیه ترشی زیتون به این صورت است که از سبزیجاتی مانند هویج استفاده می کنیم، ابتدا هویج، جوانه ماش و فلفل دلمه ای را ریز کرده و همه مواد را با زیتون مخلوط می کنیم ،باید این نکته را در نظر بگیریم که همه مواد کاملا خشک باشند ،چون خیس بودن مواد، باعث کپک زدن ترشی می شود، سپس سبزی خشک معطر، فلفل سیاه، نمک، آبلیمو ،سرکه و روغن زیتون را اضافه کرده و به مدت یک ماه در شیشه تمیز و سر بسته در یخچال نگهداری می کنیم.

فروشنده عمده ترشی زیتون محلی 1 کیلویی

فروشنده عمده ترشی زیتون محلی 1 کیلویی فروشنده ترشی زیتون، به طور عمده ترشی زیتون کیلویی با قیمت مناسب را دراختیار مصرف کنندگان مخصوصا رستوران ها قرار می دهد. فروشنده عمده ترشی چون این کالا را با حذف واسطه‌ ها دراختیار خریداران قرار می دهد، قیمت آن ارزان تر می شود.

ترشی زیتون مزایای زیادی دارد و برای سلامت قلب و استخوان ها بسیار مناسب می باشد. زیتون زمانی که نارس و سبز رنگ است دارای طبع سرد و خشک می باشد و طبع زیتون سیاه که کاملا رسیده است گرم و خشک می باشد، به طور کلی طبع زیتون گرم است .

سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید