طرز تهیه خیارشور خانگی ترد خوشمزه با طعمی بی نظیر به روش بازاری

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه خیارشور خانگی ترد
تولید خیارشور خاردار درایران

بیشتر افراد به این آگاهی دارند که خیارشور خانگی یکی از بهترین همراه غذا به حساب می آید که بسیار ترد و خوشمزه است و با طعمی بی نظیری که دارد به روش بازاری تهیه شده از طرز تهیه خیارشور خانگی به روش های مختلف وجود دارد که می توانید به راحتی آن را به دست بیاورید.

خیارشور خانگی ارزش غذایی بالایی دارد و به خاطر طعمی بی نظیر که دارد برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد خیارشور کیفیت بالایی دارد و افراد زیادی هستند که خانه مصرف آن می باشند خیارشور خانگی دارای ویتامین و آنزیمهای مختلفی است که برای سلامتی نیز مفید می باشد.

طرز تهیه خیارشور خانگی ترد

حتماً به این توجه کرده اید که خیارشور خانگی ترد به روش های مختلف به دست می آید و از گذشته تا کنونطرز تهیه مختلفی داشته است و بیشتر افراد همواره آن را در غذاهای مختلف و همچنین همراه غذا میل می کنند و از طعمی بی نظیر که دارد نهایت استفاده را می برند در ادامه این مقاله قصد داریم به بهترین طرز تهیه خیارشور خانگی ترد بپردازیم تا بتوانید با آگاهی لازم نسبت به خرید آن اقدام کنید و از ویژگی های منحصر به فردی که دارد در نهایت استفاده را ببریم.

طرز تهیه خیارشور خانگی به روش بازاری به این صورت است که ابتدا بهترین نوع خیار را انتخاب کنید که هیچگونه زدگی و یا ضایعی بر روی آن مشاهده نشود همچنین خیار بسیار تازه باشد به گونه ای که گل بر روی خیار باقی مانده باشد این خیار را به خوبی بشویید که هیچگونه مواد شیمیایی و یا کثیفی و خاک بر روی آن باقی نمانده باشد سپس ظرف مختلف را انتخاب کنید سعی کنید از ظرفی استفاده کنید که درب آن محکم بسته شود و هیچگونه هوایی به آن نفوذ نکند.

پس از اینکه خیار را کاملاً شستید و آب آن گرفته شد می توانید کمی فلفل و سبزی های معطر را با هم در آسیا به خورد کنید و در ظرف بریزید و سپس چندین خیار بر روی آن قرار دهید و همین کار را تکرار کنید سپس مقداری از این مواد تند را درون ظرف بریزید و سپس خیار بر روی آن قرار دهید کار را تا جایی انجام دهید که ظرف پر شود سپس به مقدار یک استکان سرکه به آن اضافه کنید بهتر است این سرکه طبیعی باشد و کاملا ارگانیک و سالم باشد تا خیارشور به‌دست‌ آمده سالم باشد.

پس از اینکه سرکه به آن اضافه کردید می توانید آب نمک که از آب جوشیده به دست آمده است بر روی خیارشور بریزید و آن را پر کنید که کاملاً روی خیارشور را بگیرد سپس برگ مو بر روی خیارشور قرار دهید و درب ظرف را ببندید این خیارشور به مدت یک ماه کاملاً حاضر و آماده می‌ شود و کاملاً ترد و خوشمزه است چون هیچگونه هوایی به آن نفوذ نکرده است خیار شور ترد و خوشمزه به روش بازاری به دست آمده است و افراد زیادی مجذوب آن هستند چون در اندازه یکسانی است می توانید در مجالس مختلف نیز از آن استفاده کنید.

از آنجایی که به هضم بهتر غذا کمک می کند برای سیستم گوارش مناسب است و موجب پاکسازی روده بزرگ نیز می گردد و از یبوست نیز جلوگیری می‌ کند همچنین خیارشور از نفخ و ورم معده نیز جلوگیری می‌ کند و از کالری غذا نیز می‌ کاهد بسیاری از افراد برای اینکه بدن سالم و تندرست داشته باشند.

از خیارشور استفاده می کنند چون به پاکسازی دهان و دندان نیز کمک می‌کند و از آبسه شدن آن نیز پیشگیری می کند خیارشور یکی از چاشنی های غذا به حساب می آید که در بسیاری از مهمانی ها و مراسمهای مختلف و می توانید از آن استفاده نمایید از آنجایی که به صورت خانگی تهیه شده است کاملا سالم و ارگانیک می باشد و هیچگونه مواد افزودنی در آن وجود ندارد.

خیارشور به روش بازاری به دست آمده و همین خاطر طعم فوق‌العاده‌ای دارد و محبوبیت زیادی به همراه دارد این خیارشور مدت ماندگاری بهتری دارد و میتوانید در هر مکان نیز از آن نگهداری کنید و از فوایدی که دارد نهایت استفاده را ببرید.

خیارشور خانگی میزان متابولیسم بدن را افزایش می دهد و به کاهش کالری کمک می‌ کند در نتیجه موجب تناسب اندام و لاغری افراد نیز می گردد با مصرف این خیارشور می‌ توانید چربی اضافی غذا را کاملاً بگیرید و به سلامت غذا نیز کمک فراوانی کنید و بسیاری از افرادی که بیماری قلبی و عروقی مبتلا هستند می توانند خیارشور را استفاده کنند تا از انسداد رگها نیز پیشگیری نمایند و در نتیجه از سکته قلبی و مغزی نیز پیشگیری می کند.

خیارشور دارای مقادیر قابل توجه ای ویتامین C می باشد که آنتی اکسیدان تولید می کند که همین امر موجب تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می شود و از بروز سرطان نیز پیشگیری می کند با مصرف خیارشور می توانید چربی اضافی بدن را بگیرید و از کبد چرب نیز جلوگیری کنید با مصرف خیارشور از سوء هاضمه نیز پیشگیری کنید و از نارسایی کبدی و کلیوی نیز جلوگیری کنید.

این فرآورده خیار دارای رنگ شفافی است و به خاطر اینکه ترد و خوشمزه است مدت ماندگاری خوبی دارد خیارشور اصلا طعم گزنده ای ندارد و می توانید به برشهای مختلف آن را تقسیم کنید و در غذاهای مختلف استفاده نمایید این خوردنی کمی طعم تندی دارد که از بروز عفونت در بدن نیز جلوگیری می کند و موحب کاهش عفونت دندان و لثه می شود و از بروز کیست زنانه نیز جلوگیری می کند.

افراد زیادی هستند که به دنبال محصولی سالم و در عین حال باکیفیت می باشند برای اینکه بتوانند خیارشور خانگی با طعمی بی نظیر بازاری به دست بیاورند ما به این افراد پیشنهادمی کنیم از طریق سایت ما اقدام کنند و پس از بررسیهای لازم نسبت به خرید این محصول اقدام کنند در این سایت فرم قرار داده شده است.

مشتریان عزیز برای یک خرید ارزان و مقرون به صرفه می توانند آن را پر کنند و تمام اطلاعات را وارد نمایند تا در اسرع وقت با آنها تماس گرفته شود و این محصول در بسته بندی کوچک و بزرگ به صورت هوایی و یا زمینی ارسال گردد خیارشور خانگی را می توانید به صورت عمده به دست بیاورید.

سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید