طرز تهیه خیارشور نمکی با روش سنتی و خانگی با بسته بندی شیشه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه خیارشور نمکیخیارشور با روش سنتی و خانگی

یکی از بهترین فرآورده ای که می توانید از خیار به دست بیاورید خیارشور می باشد که با روش سنتی به دست می آید و با بسته بندی شیشه ای می توانید آن را به دست بیاورید طرز تهیه خیارشور نمکی به صورت خانگی بسیار آسان و راحت می باشد.

افراد می توانند به راحتی این خیارشور را تهیه نمایند و آن را در کنار انواع غذاهای مختلف نیز مصرف کنند خیارشور نمکی برای کسانی که فشار خون بسیار پایین دارند مناسب می باشد و موجب تنظیم فشار خون نیز می گردد این خیارشور با روش سنتی به دست می‌ آید کاملاً سالم و ارگانیک است و هیچگونه مواد افزودنی مضر به آن اضافه نشده است.

طرز تهیه خیارشور نمکی

همانطور که می دانید امروزه افراد حتماً در کنار غذاهای مختلف از چاشنی استفاده می کنند که موجب خوشمزه شدن غذا می شود و همچنین به هضم بهتر غذا کمک می کند طرز تهیه خیارشور نمکی مختلف است این خیار شور ارزش بالایی دارد و از آنجا که ترد است می توانید در فضای بیرون نیز از آن نگهداری کنید در ادامه این مقاله قصد داریم طرز تهیه خیارشور نمکی را برایتان بازگو کنیم تا بتوانید در سریع ترین زمان آن را تهیه کرده و استفاده نمایید.

ابتدا خیار در اندازه های مختلف را جداسازی می کنند و مورد شستشوی فراوان قرار می دهند افراد سعی می کنند روی خیار را جداسازی نکنند و برای زیبایی بهتر این گل زرد رنگ بر روی خیار باقی می ماند سپس ظرف شیشه‌ای در اندازه های مختلف را تهیه می کنند و خیار را درون آن می ریزند کمی از خیار را که ریختند چند حبه سیر داخل آن می گذارند و سپس چند دانه فلفل را در این ظرف قرار می‌ دهند.

کمی که خیار بر روی آن ریخته شد سپس سبزیهای معطر را درون خیار می گذارند و در آخر به اندازه نصف استکان سرکه می ریزند و سپس آب نمک را درون این ظرف می ریزند و در آخر برگ مو بر روی خیار قرار می دهند و درب آن را محکم می بندد این برگ مو موجب می شود هوا به داخل آن نفوذ نکند و از خراب شدن خیارشور پیشگیری می کند این خیارشور چون نمکی است برای درمان بسیار مناسب است و بیشتر افراد برای پاکسازی عفونت زنانه می توانند آن را مصرف کنند.

خیارشور خانگی طرز تهیه مختلفی دارد و از انجا که کاملاً سنتی است می توانید طعم و مزه نوستالژی را زنده کنید این خیارشور در کنار غذاهای پر چرب نیز مصرف می شود یکی دیگر دز طرز تهیه خیارشور به این صورت است که می توانید آن را در ظرف دلقی نیز قرار دهید این خیار را می توانید در این ظرف بریزد و بقیه مواد را کاملاً آسیب کنید و مقداری از آن را درون این ظرف بریزد این خیار شور نیز بسیار تند و تیز می شود.

افرادی که خواهان خوردن خیارشور تند هستند به راحتی می توانند آن را مصرف کنند این خیارشور چندین سال ماندگاری دارد بدون آنکه تغییر رنگ و مزه دهد طرز تهیه خیارشور نمکی مورد استقبال طب سنتی نیز قرار گرفته شده است بیشتر این متخصثان توصیه می کنند خیارشور نمکی را مصرف کنند تا از بروز امراض مختلف جلوگیری نمایند این خیارشور دارای مقادیر قابل توجه ای ویتامینها و آنزیمها می باشد که می توانید آن را در محیط سرد به مدت طولانی نگهداری کنید.

خیارشور نمکی مدت ماندگاری طولانی دارد و اگر آن را در بسته بندی شیشه قرار دهید می توانید آن را مشاهده کنید و تغییر رنگ آن را ببینید این خیارشور چون بیشتر نمکی می باشد برای از بین بردن عفونت بدن بسیار مناسب است و از درد دندان و لثه نیز پیشگیری می کند.

با مصرف این خیارشور می توانید به پاکسازی معده نیز کمک کنید و از تکرر ادرار نیز پیشگیری کنید همچنین خیارشور نمکی موجب توان و قدرت بدنی نیز می شود با مصرف آن در کنار غذاهای چرب می‌توانید چربی اضافی غذا را بگیرید و به پاکسازی کبد چرب نیز کمک می کند.

از آنجا که این فرآورده با روش سنتی به دست می آید فقط در آن از سبزیجات معطر، سیر و فلفل و کمی سرکه استفاده شده است که می توانید آن را در هر مکان قرار دهید و از آنجا که طعم فوق العاده دارد می‌توان آن را برای گردش نور مس

 

افرت نیز استفاده کنید طرز تهیه خیارشور نمکی به صورت خانگی این مزیت را دارد که کاملا بهداشتی است و برای استقامت بهتر دندان می توانید به راحتی آن را استفاده نمایید.

خیارشور با روش سنتی و خانگی

این خیارشور در اندازه های یکسان وجود دارد که کامل ریز می باشد و به همین خاطر طعم و مزه آن هیچگونه تغییری نمی کند و همچنین شکل و ظاهر آن نیز تغییری نمی‌کند این خیارشور سفت می‌ ماند و کاملاً ترد است از آنجا که این خیارشور سنتی با بسته بندی شیشه ای وجود دارد به عنوان یکی از مواد غذایی تزیینی نیز استفاده می شود.

بیشتر از افرادی که برای جهیزیه عروس و داماد از مواد غذایی همچون خیارشور استفاده می کنند آن را در بسته بندی شیشه ای تهیه می کنند تا تمام محتویات خیارشور را مشاهده کنند و از سلامت و کیفیت آن آگاهی لازم را داشته باشند این خیار شور خانگی با طرز تهیه مختلف بسیار راحت است و بیشتر افراد می توانند آن را تهیه کنند و مصرف نمایند.

مشتریان زیادی هستند که خواهان خرید محصول غذایی به صورت عمده هستند این افراد با خرید خیارشور نمکی از طریق اینترنت می توانند نه تنها قیمت بسیار مناسب برای آن بپردازند بلکه می توانند آن را در بسته بندیهای مختلف و همچنین انواع مختلفی از آن را مشاهده نمایند و سپس انتخاب کنند خیارشور نمکی از طریق سایت ما نیز به فروش رسیده می شود و جالب است بدانید خریداران در هر نقطه از ایران که هستند می توانند به خوبی آن را در هر نقطه از ایران که هستند سفارش دهند.

خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت فرم داده شده را پر نمایند و تمام اطلاعات لازم را درون آن یادداشت کنند تا کارشناسان فروش راحت‌ تر بتوانند با آنها در ارتباط باشند و این محصول را می توانید به صورت مستقیم از طریق تولیدکنندگان تهیه و خریداری نمایید خیارشور نمکی خانگی به روش سنتی در خارج از ایران نیز محبوبیت دارد و به عنوان یک محصول صادراتی نیز شناخته می شود.

سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید