صادرات ترشی زیتون درجه یک به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با خواص ترشی زیتون درجه یکعرضه کنندگان ترشی زیتون درجه یک در بازار

ترشی زیتون درجه یک همانند سرکه وردا کوچک یکی از محصولات پر طرفدار در بین مردم عراق است. این ترشی به دلیل اینکه در کنار غذاهای لذیذ عراقی طعم و رنگ ویژه ای به سفره می دهد و نیز به دلیل خواص دارویی زیتون، بسیار مورد علاقه مردم قرار گرفته است. از طرفی صادرات ترشی زیتون درجه یک به عراق برای اقتصاد کشور صادر کننده بسیار مفید واقع شده است. صادرات این محصول در اشتغال زایی و کاهش نیروی بیکار در کشور تاثیرگذار بوده و به اقتصاد خانواده ها رونق بخشیده است.صادرات ترشی زیتون درجه یک به عراق

آشنایی با خواص ترشی زیتون درجه یک

آشنایی با خواص ترشی زیتون درجه یک ترشی ها اساسا از چاشنی های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است در بین انواع ترشیجات، ترشی زیتون همانند سرکه عقیق کاشان از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد به دلیل اینکه علاوه بر طعم و مزه آن دارای خواص درمانی و دارویی نیز می باشد. این ترشی تقویت کننده سلامت قلب است زیرا زیتون حاوی اسیدهای چرب تک غیر اشباع می باشد که از بروز سکته قلبی جلوگیری می کند. علاوه بر این وجود سرکه در این محصول در کاهش فشار خون بسیار تاثیرگذار است. وجود مواد ضد التهابی و آنتی اکسیدان نیز یکی دیگر از خواص این محصول هست که ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. از دیگر فواید ترشی زیتون کاهش و عدم ابتلا به پوکی استخوان است. ترکیب هیدروکسی تیروزول و اولئوروپین باعث افزایش رسوب کلسیم و رشد استخوان ها شده که از پوکی استخوان جلوگیری می کند. ترکیبات مختلف در زیتون نه تنها به عنوان ترکیبات آنتی اکسیدانی عمل می کند بلکه دارای خاصیت ضد التهابی نیز هست. و در کاهش التهاب بسیار مفید است. ترشی زیتون در کاهش درد مفاصل، استخوان ها تاندون ها وماهیچه ها و دیگر اندام آسیب دیده تاثیرگذار و مفید است.

عرضه کنندگان ترشی زیتون درجه یک در بازار

عرضه کنندگان ترشی زیتون درجه یک در بازار ترشی زیتون به دو صورت فله ای و صادراتی به بازار عرضه می شود. به دلیل استقبال مردم از این محصول خوشمزه و مفید، عرضه کنندگان ترشی زیتون درجه یک در بازار، این محصول را به صورت فله ای در بازار عرضه می‌کنند. بنابراین ترشی زیتون فله ای برای کسانی که علاقه بیشتری به این محصول دارند و از طرفی میخواهند از لحاظ قیمت، نیز برایشان به صرفه باشد، می توانند از ترشی زیتون فله ای خریداری و استفاده کنند. نوع دیگر عرضه آن به صورت ترشی زیتون صادراتی است. ترشی زیتون صادراتی بیشتر برای صادرات استفاده می شود زیرا از بسته بندی های بهتر و با کیفیت بیشتری به صورت شیشه ای و وکیوم شده برخوردار است که این نوع بسته بندی در کیفیت سلامت محصول بسیار قابل توجه است و نیز در این نوع ترشی از زیتون با کیفیت بالاتری استفاده شده است.

سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید