فروش فله ای ترشی زیتون سیاه مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه ترشی زیتون سیاه در منزلخرید کلی ترشی زیتون سیاه 10 کیلویی

ترشی زیتون سیاه و سرکه محبوب از آن دسته چاشنی‌ های خوشمزه است که در ایران طرفداران زیادی دارد. ترشی زیتون سیاه را میتوان در منزل با دستور های آشپزی ساده تهیه کرد، اما انواع مرغوب آن نیز در بازار به صورت آماده و فله به فروش می‌ رسد. به دلیل اینکه زیتون خواص بسیار زیادی داشته و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، میزان استقبال مردم از این محصول بالا بوده و فروش خوبی در کشور دارد.

فروش فله ای ترشی زیتون سیاه مرغوب

طرز تهیه ترشی زیتون سیاه در منزل

طرز تهیه ترشی زیتون سیاه در منزل ترشی زیتون و سیر ترشی شمالی سرشار از آنتی اکسیدان‌ ها و مواد مغذی سالم برای بدن بوده که برای پیشگیری از بسیاری بیماری‌ ها مفید است. شما می‌ توانید این ماده غذایی را در منزل نیز تهیه نمایید. در ادامه طرز تهیه زیتون سیاه را بیان می‌ کنیم.

مواد لازم:

  • زیتون سیاه مرغوب بدون هسته یک کیلو گرم
  • سبزیجات معطر خشک 250 گرم
  • گلپر یک قاشق غذا خوری
  • سرکه سفید به میزان لازم
  • نمک و فلفل به میزان لازم

در تهیه ترشی زیتون ابتدا باید تلخی زیتون را بگیرید. به این منظور، زیتون را با مقداری آب جوش حدود دو یا سه دقیقه بجوشانید و بعد آب آن را خالی کنید، این کار را چند بار انجام دهید تا اگر زیتون شما تلخ باشد تلخی آن کاملا گرفته شود.

روی زیتون ها یک شیار کوچک ایجاد کنید تا زیتون به خوبی مزه دار شود. زیتون‌ ها را همراه سرکه به مدت دو دقیقه بجوشانید و سپس بگذارید کاملا سرد شود. سیر ها را پوست گرفته و پس از شستشو بگذارید آب آن گرفته شود و سپس با سبزیجات معطر مخلوط کنید. بهتر است سیر خرد شده باشد و از سبزیجات ترخون، نعناع و گشنیز خشک شده برای این ترشی استفاده نمایید. اگر تمایل دارید ترشی زیتون فلفلی داشته باشید دو عدد فلفل تند نیز همراه نمک به آن اضافه کنید.

در نهایت ظروف شیشه ای تمیز و خشک را آماده کرده، یک لایه زیتون و یک لایه مخلوط سیر و سبزیجات در آن بریزید و در آخر سرکه باقیمانده را در شیشه ریخته و درب آن را محکم ببندید. پس از یک هفته ترشی شما آماده است.

خرید کلی ترشی زیتون سیاه 10 کیلویی

خرید کلی ترشی زیتون سیاه 10 کیلویی با وجود اینکه تهیه ترشی زیتون در منزل امکان پذیر است،‌ اما برخی از افراد به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر، خرید ترشی زیتون را به درست کرد آن در منزل ترجیح می‌ دهند. آنچه در خرید ترشی زیتون مهم است کیفیت بالای مواد اولیه مصرفی در تهیه این چاشنی بوده و به همین دلیل هنگام خرید این فراورده باید دقت داشت و مراکز معتبر تولید ترشی زیتون را انتخاب کرد.

این محصول به صورت عمده و ممتاز تولید شده و در فروشگاه‌ های کشور عرضه می‌ شود. اما اگر به فکر صرفه اقتصادی در خرید این محصول هستید بهتر است آن را به صورت کلی خریداری نمایید. خرید کلی ترشی زیتون سیاه در بسته‌ های ۱۰ کیلویی امکان پذیر بوده و شما می‌ توانید از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی این فروشگاه خرید خود را به صورت آنلاین انجام داده و ترشی خوب و مرغوب را درب منزل‌تان تحویل بگیرید.

سجاد مهریان یسار

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه مهرپویان آراد هگمتان شما را به خرید بهترین محصولات خیارشور، ترشی، هل و برنج دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید